Najčastejšie otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ) 


Ako si mám zadať objednávku?

Postup je veľmi jednoduchý. Pri produkte, ktorý sa vám páči, si zvoľte dostupnú veľkosť a počet kusov. Následne prejdite do pokladne, vyplňte svoje osobné údaje a zvoľte spôsob dodania. Aby ste objednávku mohli potvrdiť, zaškrtnite políčko, že ste si prečítali a súhlasíte so Všeobecnými obchodnými podmienkami a dokončite objednávku.


Ako za tovar zaplatím?

    Na e-shope denim.sk môžete svoju objednávku zaplatiť týmito spôsobmi pri rôznych typoch doručenia nasledovne:

    I. DORUČENIE KURIÉROM:

    • dobierka v hotovosti
    • platba online priamo na stránke v procese objednávky

    II. DORUČENIE NA VÝDAJNÉ MIESTO alebo do PREDAJNÍ:

    • platba kartou v platobnom termináli
    • platba v hotovosti
    • platba online priamo na stránke v procese objednávky

    Platbu na faktúru nepovoľujeme, no v špeciálnych prípadoch môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, kde s Vami radi preberieme možnosti.


    A ako je to s cenou dopravy?

    Doprava zdarma na všetky objednávky nad 100€! Ak presiahne hodnota vašej objednávky 100€, automaticky vám nebudeme účtovať dopravu. Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude vám účtovaný poplatok 3,50€ za dopravu.


    Kedy a ako mi balík príde?

    V súčasnosti doručujeme balíky prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD SK s.r.o.. V deň odoslania balíka obdržíte e-mail od našej aj kuriérskej spoločnosti, v ktorom bude uvedené číslo zásielky s možnosťou sledovania jej trasy.

    Balíky odosielame v priebehu 2 až 4 pracovných dní. Víkendové objednávky spracujeme v pondelok.


    Môžem si zmeniť dátum a čas doručenia balíka?

      Samozrejme. V prípade, ak vám čas alebo deň doručenia nevyhovuje, môžete si ho zmeniť prostredníctvom doručeného e-mailu od prepravcu alebo na zákazníckej linke DPD SK s.r.o.: 18 181.


      Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?

      Ak ste si v procese objednávky zvolili doručenie na predajňu, odberné alebo výdajné miesto, o možnosti vyzdvihnutia tovaru vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Následne si môžete tovar prevziať na vybranom mieste, kde vás počká nasledujúcich 5 dní.


      Tovar chcem vrátiť/reklamovať, ako mám postupovať?

      Veci, ktoré vraciate, musia byť v pôvodnom stave, nenosené, v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu. Pribaľte aj originálnu faktúru, alebo jej kópiu. Vyplňte na stránke elektronický Formulár na výmenu/vrátenie tovaru alebo Reklamačný formulár. Odošlite ho a my ho u seba zaevidujeme. V prípade voľby vyzdvihnutia zásielky kuriérom na náš pokyn ho zabezpečíme, pričom ju vyzdvihne v priebehu 1-2 pracovných dní. Distribučné náklady neplatíte.


      Kedy a ako mi budú vrátené peniaze?

      Akonáhle dorazí vrátený tovar späť k nám, vrátime vám peniaze na účet do 14 kalendárnych dní. Vrátená čiastka zahŕňa cenu produktu a pôvodné náklady na doručenie tovaru k vám v prípade vrátenia všetkých kusov z objednávky. Peniaze vám vrátime na účet, ktorý uvediete vo forme IBAN do Formuláru na výmenu/vrátenie tovaru.


      Budem musieť zaplatiť za dopravu pri vrátení/reklamácii tovaru?

      Našich zákazníkov si veľmi vážime a snažíme sa dosiahnuť 100% zákaznícky servis. Preto za dopravu pri objednaní kuriéra z našej strany pri vrátení/reklamovaní tovaru neplatíte. Expedičné poplatky hradíme v plnej výške my.