Najčastejšie otázky
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY (FAQ)
Ako si mám zadať objednávku?
Postup je veľmi jednoduchý. Pri produkte, ktorý sa vám páči, si zvoľte dostupnú veľkosť a počet kusov. Následne prejdite do pokladne, vyplňte svoje osobné údaje a zvoľte spôsob dodania. Aby ste objednávku mohli potvrdiť, zaškrtnite políčko, že ste si prečítali a súhlasíte so Všeobecnými obchodnými podmienkami a dokončite objednávku.
Ako za tovar zaplatím?
Na e-shope denim.sk môžete svoju objednávku zaplatiť týmito spôsobmi pri rôznych typoch doručenia nasledovne:
I. DORUČENIE KURIÉROM:
- dobierka v hotovosti
- platba online priamo na stránke v procese objednávky
II. DORUČENIE NA VÝDAJNÉ MIESTO alebo do PREDAJNÍ:
- platba kartou v platobnom termináli
- platba v hotovosti
- platba online priamo na stránke v procese objednávky
Platbu na faktúru nepovoľujeme, no v špeciálnych prípadoch môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, kde s Vami radi preberieme možnosti.
A ako je to s cenou dopravy?
Doprava zdarma na všetky objednávky nad 100€! Ak presiahne hodnota vašej objednávky 100€, automaticky vám nebudeme účtovať dopravu. Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude vám účtovaný poplatok 3,50€ za dopravu.
Kedy a ako mi balík príde?
V súčasnosti doručujeme balíky prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD SK s.r.o.. V deň odoslania balíka obdržíte e-mail od našej aj kuriérskej spoločnosti, v ktorom bude uvedené číslo zásielky s možnosťou sledovania jej trasy.
Balíky odosielame v priebehu 2 až 4 pracovných dní. Víkendové objednávky spracujeme v pondelok.
Môžem si zmeniť dátum a čas doručenia balíka?
Samozrejme. V prípade, ak vám čas alebo deň doručenia nevyhovuje, môžete si ho zmeniť prostredníctvom doručeného e-mailu od prepravcu alebo na zákazníckej linke DPD SK s.r.o.: 18 181.
Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?
Ak ste si v procese objednávky zvolili doručenie na predajňu, odberné alebo výdajné miesto, o možnosti vyzdvihnutia tovaru vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Následne si môžete tovar prevziať na vybranom mieste, kde vás počká nasledujúcich 5 dní.
Tovar chcem vrátiť/reklamovať, ako mám postupovať?
Veci, ktoré vraciate, musia byť v pôvodnom stave, nenosené, v originálnom obale so všetkými etiketami od výrobcu. Pribaľte aj originálnu faktúru, alebo jej kópiu. Vyplňte na stránke elektronický Formulár na výmenu/vrátenie tovaru alebo Reklamačný formulár. Odošlite ho a my ho u seba zaevidujeme. V prípade voľby vyzdvihnutia zásielky kuriérom na náš pokyn ho zabezpečíme, pričom ju vyzdvihne v priebehu 1-2 pracovných dní. Distribučné náklady neplatíte.
Kedy a ako mi budú vrátené peniaze?
Akonáhle dorazí vrátený tovar späť k nám, vrátime vám peniaze na účet do 14 kalendárnych dní. Vrátená čiastka zahŕňa cenu produktu a pôvodné náklady na doručenie tovaru k vám v prípade vrátenia všetkých kusov z objednávky. Peniaze vám vrátime na účet, ktorý uvediete vo forme IBAN do Formuláru na výmenu/vrátenie tovaru.
Budem musieť zaplatiť za dopravu pri vrátení/reklamácii tovaru?
Našich zákazníkov si veľmi vážime a snažíme sa dosiahnuť 100% zákaznícky servis. Preto za dopravu pri objednaní kuriéra z našej strany pri vrátení/reklamovaní tovaru neplatíte. Expedičné poplatky hradíme v plnej výške my.