FAQ
Postup je veľmi jednoduchý. Pri produkte, ktorý sa vám páči, si zvoľte dostupnú veľkosť a počet kusov. Následne prejdite do pokladne, vyplňte svoje osobné údaje a zvoľte spôsob dodania. Aby ste objednávku mohli potvrdiť, zaškrtnite políčko, že ste si prečítali a súhlasíte so Všeobecnými obchodnými podmienkami a dokončite objednávku. Následne obdržíte potvrdzujúci mail s číslom objednávky.
Na e-shope denim.sk môžete svoju objednávku zaplatiť týmito spôsobmi pri rôznych typoch doručenia nasledovne:
I. DORUČENIE KURIÉROM:
dobierka v hotovosti alebo platobnou kartou
platba online priamo na stránke v procese objednávky
II. DORUČENIE NA VÝDAJNÉ MIESTO:
platba kartou v platobnom termináli
platba v hotovosti
platba online priamo na stránke v procese objednávky
Platbu na faktúru nepovoľujeme, no v špeciálnych prípadoch môžete kontaktovať náš zákaznícky servis, kde s Vami radi preberieme možnosti.
Doprava zdarma na všetky objednávky nad 100€!
Ak presiahne hodnota vašej objednávky 100€, automaticky vám nebudeme účtovať dopravu. Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 100€, bude vám účtovaný poplatok 3,50€ za dopravu.
Doprava zdarma pri registrácii!
Našim registrovaným zákazníkom ponúkame dopravu zdarma pri akejkoľvek výške objednávky.
Po odoslaní balíčka vám na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner Packeta Slovakia s.r.o.
O plánovanom doručení budete tiež informovaný SMS správou od kuriéra Packeta Slovakia,s.r.o. na telefónne číslo, ktoré ste zadali v poslednom kroku objednávky.
Samozrejme. Po prevzatí balíka Vám prepravca zašle e-mail so sledovacím číslom balíka a údajmi o plánovanom doručení. Prostredníctvom tohto e-mailu si viete upraviť čas a miesto doručenia. V prípade ďalších požiadaviek ohľadom doručovania zásielky môžete kontaktovať priamo zvoleného prepravcu Packetu na info@packeta.sk.
V prípade nedoručenia alebo straty zásielky môžete kontaktovať nášho logistického partnera Packetu e-mailom na info@packeta.sk. Pre rýchlejšie vybavenie uveďte v správe sledovacie číslo balíka, ktoré ste dostali na e-mail spolu s informáciou o odoslaní zásielky.
I. VRÁTENIE TOVARU
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Doklad o kúpe tovaru (faktúru alebo pokladničný blok) si za účelom vrátenia tovaru musí uchovať zákazník.
Ak Vám objednávka prišla kuriérom/do zásielkovne
Na webe e-shopu vyplňte formulár na vrátenie tovar. Nájdete ho tu: https://denim.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/anonymous/
Nenosený tovar v originálnom obale a so všetkými etiketami od výrobcu zabaľte spolu s faktúrou a odošlite nám ho poštou alebo kuriérom na adresu UNITY THREADS s.r.o., Prešovská 45, 82102 Bratislava.
Faktúra sa automaticky generuje, keď prepravná spoločnosť označí Vašu objednávku ako doručenú a príde Vám na e-mailovú adresu zadanú v objednávke do 24 hodín od prevzatia balíka. Ak faktúru nenájdete v prečinku s doručenou poštou, skontrolujte si priečniky spam a reklamná pošta.
Po spracovaní Vašej vratky dostanete peniaze na číslo účtu uvedené vo formulári na vrátenie.
II. REKLAMÁCIA
Tovar je možné reklamovať v lehote 2 rokov od jeho zakúpenia. Doklad o kúpe tovaru (faktúru alebo pokladničný blok) si za účelom vrátenia tovaru musí uchovať zákazník.
Ak Vám objednávka prišla kuriérom/do zásielkovne
Na webe e-shopu vyplňte formulár na vrátenie tovar. Nájdete ho tu: https://denim.sk/vratenie-a-reklamacia-tovaru/anonymous/
Tovar nám zašlite spolu s faktúrou na adresu UNITY THREADS s.r.o., Prešovská 45, 82102 Bratislava.
Po spracovaní tovaru a posúdení obdržíte vyrozumenie reklamácie.
Čiastka vám bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze vám budú vrátené bankovým prevodom na bankový účet, ktorý ste zadali vo formulári na Vrátenie/Výmenu tovaru.